Udtalelser

Jeg synes det er fedt at der er nogle der laver noget så man kan hjælpe andre mennesker i sit sabbatår, så dem der er i flygtningelejren kan trives mere og lave nogle fede aktiviteter.
Elev

Det er en god ide at unge i deres sabbatår, hvor de måske ikke har så meget at lave kan få muligheden og oplevelsen at komme ned sådan et sted. Det er også en god hjælp at give menneskerne i Cox's Bazar (specielt børnene) en form for aktivitet og stimulering i hverdagen.
Frida Froberg
Elev

Jeg synes det er en god ide, fordi at de unge som har sabbatår, selv lærer noget når de er på sådan en tur. Samtidig med at de hjælper børn og unge med at få et smil på læben i en meget sårbar situation.
